قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

امروز اولین گروه از حجاج هرمزگانی به بندرعباس بازمی‌گردند

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: امروز اولین گروه از حجاج هرمزگانی در قالب ۴ پرواز به هرمزگان بازمی‌گردند.

بازخبر / از بندرعباس، محمود امانی بنی عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین گروه از حجاج هرمزگانی صبح امروز (سه شنبه) به بندرعباس باز می‌گردند.

وی افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه کل حجاج هرمزگانی به استان هرمزگان باز می‌گردند که فردا در قالب ۴ پرواز ۱۰۸۰ نفر و فردا نیز در قالب دو پرواز ۶۱۹ نفر از حجاج از طریق فرودگاه بندرعباس به میهن اسلامی‌مان باز خواهند گشت.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان ادامه داد:  قرار است بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین پرواز حجاج از فرودگاه جده ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شود.

تمهیدات بهداشتی برای ورود حجاج

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز عصر امروز در یک نشست خبری عنوان کرد: برای ورود حجاج به هرمزگان تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده و از ساعات ابتدایی صبح فردا، تیم بهداشتی ویژه‌ای متشکل از ۳ پزشک و ۸ کارشناس بهداشتی برای سنجش سلامتی حجاج در فرودگاه مستقر خواهند شد.

 غلامعلی جاودان تأکید کرد: بروشورهای ویژه‌ای در این زمینه تهیه شده که در اختیار حجاج و خانواده‌های آنان قرار می‌گیرد تا به دقت آن را مطالعه کرده و هرگونه علائم مشکوک از جمله  تب بالای ۳۸ درجه، سرفه، تنگی نفس و ناراحتی‌های گوارشی را فورا به واحد بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *