قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

بزرگی آدم ها به صندلی و پست ها نیست بلکه به وفا و ایجاد وحدت بین مردم هست+ویدئو

امروز یکم شهریور هیئت رئیسه و شهردار در نخستین روزهای شورای پنجم انتخاب شدند. شوراها ۹۰روز فرصت انتخاب شهردار را دارند ولی شورای بندرعباس برای روند مناسب و تسریع در فعالیت ها این کار را به نخستین جلسات و روزهای شورا به انجام رساند.

فیصل دانش عضو شورای پنجم شهر بندرعباس و نائب رئیس شورا در گفت و گو با پایگاه خبری بازخبر اعلام کرد، تا رسیدن به این نتیجه شورا برنامه نویسی های درست را انجام داده و امروز یکم شهریور هیئت رئیسه و شهردار در نخستین روزهای شورای پنجم انتخاب شدند. شوراها ۹۰روز فرصت انتخاب شهردار را دارند ولی شورای بندرعباس برای روند مناسب و تسریع در فعالیت ها این کار را به نخستین جلسات و روزهای شورا به انجام رساند.

دانش در رابطه با انصراف خود در کاندیدای ریاست شورا اعلام کرد، من رای خود را داشتم ولی بزرگی آدم ها به صندلی و پست ها نیست بلکه به وفا و ایجاد وحدت بین مردم هست  من با این دیدگاه انصراف دادم و سعی کردم تصمیمی بگیرم که شورا بیشتر بهم وصل شوند و به همکاران جوان خودم این نکته را بیاموزم که اگر از خودتان بگذرید دیگر خواهید و نهاد شورا با دیگر خواهی اجین شده است.

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *