قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

واکنش تهران به گزارش اخیر آمریکا علیه ایران در ارتباط با قاچاق انسان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سرمنشاء قاچاق انسان را باید در سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه، مداخله‌جویانه، تجاوزگرانه، جنگ‌های فرسایشی، پاکسازی نژادی و تروریسم دانست که آمریکا و برخی از متحدین این کشور در اکثر آنها دخالت دارند.

بازخبر / بهرام قاسمی در واکنش به اتهامات مطرح شده در گزارش قاچاق انسان توسط وزارت امور خارجه آمریکا علیه کشورمان، اقدام واشنگتن در تهیه و انتشار این گزارش و طرح اتهامات بی‌پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم و دولت ایالات متحده را فاقد صلاحیت و مشروعیت لازم و اولیه برای ارائه چنین گزارش‌هایی در مورد سایر کشورها دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به این واقعیت که این‌ گونه گزارش‌ها، یک‌سویه، مغرضانه و مبتنی بر استانداردهای دوگانه و سیاسی، صرفا به منظور خدشه‌دار کردن وجهه جمهوری اسلامی ایران تهیه و تنظیم شده است، افزود: اتهامات بی‌اساس وزارت امور خارجه آمریکا درباره ایران در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران تحت لوای اصول و آموزه‌های اسلامی، از یکی از مترقی‌ترین قوانین اساسی و موضوعه در زمینه حمایت از شأن و کرامت انسان برخوردار است و مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب قانون «مبارزه با قاچاق انسان»، برای تمامی اشکال و صور این پدیده، مجازات‌هایی را پیش‌بینی و به تصویب رسانده است.

قاسمی افزود: سرمنشاء قاچاق انسان را باید در سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه، مداخله‌جویانه و تجاوزگرانه، اشغالگری، جنگ‌های فرسایشی، تروریسم و پاکسازی نژادی دانست که نیروهای نظامی و امنیتی آمریکا و برخی از متحدین این کشور در اکثر آنها دخالت دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان گفت: بی‌تردید جامعه جهانی انتظار دارد عاملین و مسببین این گونه سیاست‌ها و اقدامات ضدانسانی که موجب بروز و تشدید پدیده «قاچاق انسان» در جهان شده است، شناسایی و با آنها برخورد مناسب صورت گیرد و در این ارتباط، مسئولیت دولت آمریکا امری بدیهی است و آن دولت نباید و نمی‌تواند با فرافکنی در این امر مهم و متهم کردن سایر کشورها به اتهامات نادرست و بی اساس، از خود سلب مسئولیت کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *