قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تلفات سنگین بی‌احتیاطی راننده پژو در استان هرمزگان

در ٣ روز گذشته ۴ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته‌شدن ٢نفر شده است.

بازخبر / رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ٢٢:٣٠ چهارشنبه در استان هرمزگان اتفاق افتاده، گفت: “انحراف به چپ راننده پژو ۴٠۵ در کیلومتر٣٠ محور سندرک باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو۴٠۵ دیگر و کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر از سرنشینان پژو شد.”

سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ١٠:٣٠ صبح پنجشنبه در استان ایلام اتفاق افتاده، توضیح داد:”واژگونی پژو روآ در کیلومتر ٨ محور حاج بختیار روی داده که متاسفانه یک نفر کشته و ۴نفر مجروح به جای گذاشته است.” علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

در ادامه صحبت‌های رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٢ تصادف دیگر می‌خوانید.

اصفهان: تصادف پراید و پژو ۴٠۵

ساعت ١٨ پنجشنبه، تصادفی سنگین در کیلومتر ٣٠ جاده فرعی شرکت ها( بعداز شرکت میلاد) در اصفهان اتفاق افتاد که یک نفر کشته و ۴ نفر مجروح به جای گذاشت. این تصادف بین یک دستگاه پراید و سواری پژو۴٠۵ اتفاق افتاد و علت آن انحراف به چپ راننده پراید بوده است.

آذربایجان شرقی: تصادف اتوبوس و کمپرسی

ساعت ١۵:٣٠ پنجشنبه،راننده یک دستگاه اتوبوس به دلیل رعایت نکردن فاصله عرضی با سک دستگاه کمپرسی تصادف کرد و باعث مجروح شدن یک نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٧ محور تبریز- آذرشهر رخ داده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *