قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیر ارشد وزارت ارتباطات در هرمزگان:

زمینه همکاری‌های ملی در بازار فناوری هرمزگان فراهم است

مدیر ارشد وزارت ارتباطات در استان هرمزگان گفت: زمینه همکاری‌های استانی و ملی در بازار فناوری اطلاعات استان هرمزگان فراهم است.

بازخبر / از بندرعباس، مهدی عسکری‌زاده امشب در بخش پایانی نمایشگاه تخصصی نتکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس اظهار کرد: در سومین نمایشگاه تخصصی نتکام بندرعباس ۴۰ شرکت داخلی از ۶ استان کشور حضور داشتند که زمینه‌های گسترش همکاری‌های استانی و ملی در بازار فناوری اطلاعات استان هرمزگان را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان این که بسترهای همکاری در حوزه فناوری در استان هرمزگان به خوبی فراهم است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی برای نمایش توانمندی‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات بخش داخلی است تا بتوانند تجربیات خودرا در زمینه‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

مدیر ارشد وزارت ارتباطات در استان هرمزگان ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، توسعه ظرفیت‌ها و ارتقای توانمندی‌ها حوزه ICT و همچنین ایجاد ارتباط میان شرکت‌های فعال در استان و شرکت‌هایی با گسترده عملکردی کشوری است.

عسکری‌زاده با اشاره به این نکته که استفاده از فناوری اطلاعات به‌کارآمدی و شفاف‌سازی بخش دولتی نیز کمک موثری می‌کند، اضافه کرد: ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های بخش خصوصی و بخش دولتی به ما این امکان را می‌دهد که شرکت‌های مستعد و فعال در حوزه ICT را شناسایی کنیم و تا حد امکان مورد حمایت قرار دهیم که این روند باعث روشن شدن مسیر و رونق بازار خواهد شد.

وی در پایان به حوزه تولید محتوا نیز اشاره‌ای کرد و گفت: تولید محتوا  سهم زیادی از بازار کسب و کار جهانی ICT را به خود اختصاص داده است و به همین شکل این مهم در کشور در حال پیگیری و رونق است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *