قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

لباس بیماران و پرستاران تهرانی مناسب سازی شد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران از طراحی پوشش مناسب بر اساس سنت‌های اسلامی برای پرستاران و بیماران بیمار‌ستان‌های این دانشگاه خبر داد.

بازخبر / خورشید وسکویی، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طراحی پوشش جدید بیمارستان‌های این دانشگاه مطابق با موازین اسلامی خبر داد.

وی تصریح کرد: لباس‌های کنونی بیماران بیمارستان‌های تهران نه تنها در شأن این بیماران نیست بلکه تا حد زیادی با هنجارهای دینی ما نیز فاصله دارد.

وسکویی افزود: بر همین اساس پوشش‌هایی طراحی شده که هم شأنیت بیمار و کرامت او را حفظ می‌کند و هم اینکه با موازین اسلامی همخوانی بیشتری دارد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: این پوشش‌ها تا پایان سال جاری در تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران جایگزین‌ پوشش‌های قبلی می‌شود.

وسکویی یادآور شد:  پزشکی به ما آموزش داده است که بیماری به محض ورود به بیمارستان باید از شأن و حرمت زیادی برخوردار باشد. ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم؛ این یک برنامه‌ای است که در سال‌های گذشته آن را شروع کرده و امیدواریم امسال به سرانجام برسانیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین به طراحی لباس مناسب برای پرستاران بر اساس سنت‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ حرمت شغل پرستاری یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است بر همین اساس طراحی لباس مناسب و برگرفته از سنت‌های اسلامی برای پرستاران ضروری است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *