قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه:

دشمنی آمریکا روزبه روز علیه مردم ایران بیشتر می‌شود

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنی و خباثت آمریکا بر علیه مردم ایران روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست و از پشت خنجر می‌زند.

بازخبر / از بندرکنگ در حوزه غرب استان هرمزگان، سردار علی عظمایی امشب در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس بندرکنگ در محل گلزار شهدای گمنام این بندر، اظهار داشت: دشمنی و خباثت آمریکا بر علیه مردم ایران روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست و از پشت خنجرمی‌زند.

وی افزود: اگر امروز امنیت و آسایش و رفاهی که داریم را مدیون خون شهداء هستیم، و با آن رشاداتی و جانفشانی که شهدای ۸ سال دفاع مقدس در خشکی و دریا از خود نشان دادند دشمن جرات نگاه چپ به کشور ما را ندارد.

فرمانده منطقه پنجم دریایی نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: دشمنان، علی‌الخصوص هیچ‌گاه برای توطئه علیه کشور ما بیکار نمی‌نشینند و هر روز با ترفندی قصد نفوذ را دارند اما همه نقشه‌های آنان با رهنمودها، درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

عظمایی در پایان با اشاره به آگاهی همگان در برابر جنگ نرم دشمن، گفت: امروز این وحدت شیعه و سنی در بندرکنگ و این منطقه نیز به برکت خون شهدا پا برجا مانده و هر روز نیز محکم‌تر از گذشته می‌شود.

شایان ذکر است، در پایان این یادواره از خانواده شهدای بندرکنگ با هدای لوح، تقدیر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *