قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان:

مسئولان همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت‌های کرونایی را فراموش نکنند

رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به دغدغه های اصناف در شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: انتظار می رود، متولیان امر همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را به فراموشی نسپرده و برای جبران برنامه ریزی و اقدام کنند.

بازخبر/ علی باصره در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مغفول ماندن دغدغه های اصناف و بازاریان هرمزگان اظهار کرد: توجه ویژه دولت مردان انقلابی و نمایندگان مجلس به مطالبات به حق بازاریان از درخواست های اصلی و اولویت نخست اتاق اصناف هرمزگان است.
.
وی در ادامه به ظرفیت های عظیم جامعه اصناف و بازاریان اشاره کرد و افزود: اصناف چه پیش از پیروزی  انقلاب شکوهمند اسلامی و چه پس از آن همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و یکی از پشتوانه های اصلی نظام به شمار می روند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران ضمن بیان اینکه ارزش و اهمیت اصناف و کسبه در دین مبین اسلام بسیار بالا است، افزود: ۴٠ هزار کسبه در استان و ٢٠ هزار واحد صنفی در مرکز هرمزگان فعالیت دارند که می تواند به اقتصاد استان رونق دهند.

باصره ادامه داد: بنابراین با توجه به اهمیت این قشر تاثیرگذار در اقتصاد کشور، نمی توان نسبت به رفع مشکلات و دغدغه آنان بی تفاوت بود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان تصریح کرد:  اصناف در شرایط سخت اقتصادی به خصوص در سال جاری با توجه به نوسان قیمت ها، گرانی ها و… که هم بر مردم و هم بر اصناف و کسبه فشار آمده، به خوبی تاکنون این شرایط را مدیریت کرده اند و امیدوارم به زودی این شرایط سخت سپری شود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان به موجب ابلاغ دستور به دستگاه ها و صنایع استان در راستای تامین کالا و خدمات مورد نیاز مجموعه خود از صنوف استان خاطر نشان کرد: در ارتباط با رسیدگی به رفع مشکلات اصناف در استان بایستی تقسیم کار کرد، از جمله در اداره کل امور مالیاتی، در حوزه مدیریت شهری و درحوزه امور اقتصادی، برنامه ریزهای مناسب انجام شود.

باصره در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، معاونت ها و ادارات متولی حوزه اصناف بیان کرد:  همکاری، حمایت و نظارت های این سازمان همواره موجبات دلگرمی اصناف و رونق بازار بوده و خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *