آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

توزیع هوشمند کالاهای اساسی از هفته آینده در هرمزگان آغاز می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: براساس تفاهمنامه سازمان مرکزی تعاون روستایی توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام از هفته آینده در هرمزگان آغاز می شود.

بازخبر/  علی باقرزاده همائی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب افزود: یکی از ارکان اصلی رویکرد امنیت غذایی توزیع هوشمند و دسترسی آسان همه مردم به غذا است.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول چند قلم کالا با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان گردیده  و هیچ گونه هزینه ای از مشتریان بابت حمل کالا دریافت نمی شود و در صورتی که همه پلتفرم‌ها و استارت آپ‌ها پای کار بیایند و زیرساخت‌ها فراهم شود، تا پایان سال همه اقلام کالای اساسی را هوشمند توزیع می‌کنیم.

باقرزاده همائی با بیان اینکه پرداخت وجه به صورت  اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد، تصریح کرد: هدف ما از این شیوه فروش این است که اقلام اساسی بدون واسطه به‌دست مصرف‌کننده واقعی برسد و کرامت آنها حذف شود تا آن‌ها بدون ایستادن در صف‌های طولانی نیازهای خود را تامین کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در پایان عنوان کرد: هرمزگانی ها می توانند از طریق سایت بازرگام (www.bazargam.com) نسبت به خرید کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ ، مرغ منجمد ، و… اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *