قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

خدمات‌رسانی کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس در روز عرفه و عید قربان

مدیر کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس از خدمات‌رسانی ویژه کشتارگاه شهرداری بندرعباس در روزهای عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

بازخبر/   عباس احمدی صبح امروز (۲۷ تیرماه) در این ارتباط اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بندرعباس با همکاری ناظرین شرعی و بهداشتی اداره کل دامپزشکی، نیروی انتظامی در راستای ارتقاء سلامت جامعه و کنترل عرضه دام سالم در روز عرفه و عید سعید قربان به شهروندان عزیز خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور یافتن در کشتارگاه ضروری است، تصریح کرد: از مراجعه کنندگان به کشتارگاه دام در روز عید قربان خواهشمندیم حتما با ماسک و رعایت کامل پروتکل بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی، از آوردن کودک خردسال و از ازدحام جمعیت خودداری کنند و با توجه به گرمای هوا در ساعات اولیه صبح مراجعه و همکاری لازم با پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و ناظرین بهداشت داشته باشند.

احمدی اظهار کرد:  در مدتی که شهروندان برای تهیه دام مراجعه می کنند، پرسنل  سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و دامپزشکی  شهرستان در محل عرضه دام برای معاینه دام‌ها و ارائه خدمات به شهروندان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه دام شهرداری و جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده در این محل دایر هستند، نسبت به تهیه آن اقدام کنند، تصریح کرد: خدمات رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان از ساعت ۵ صبح  الی ۱۷ عصر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *