قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تعداد شهرهای قرمز کرونایی هرمزگان افزایش یافت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در رنگ بندی جدید شهرستان‌های میناب، بندرعباس، بندرخمیر، جاسک، بستک و قشم در وضعیت قرمز قرار دارند.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور ۳۸۳۱ سالمند بالای ۸۰ سال در هرمزگان واکسن کرونا دریافت کردند، تصریح کرد: در رنگ بندی جدید شهرستان‌های میناب، بندرعباس، بندرخمیر، جاسک، بستک و قشم در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه همچنین شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه و کیش در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند، اظهار کرد: با بستری شدن ۱۳۳ نفر جدید اکنون تعداد ۴۷۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد ۷۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) هستند و حال ۱۳ نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ۳ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۱۶۳ نفر رسید.

نوروزیان با بیان اینکه جان باختگان سه خانم ۴۶ تا۸۰ ساله از بندرعباس، قشم و کیش بودند، اضافه کرد: اکنون ۶۲۴۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز در قرنطینه خانگی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *