قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

برای واکسیناسیون سالمندان نیاز به نام نویسی و مراجعه به مراکز جامع سلامت نیست

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال آغاز شده است، تصریح کرد: برای این واکسیناسیون نیاز به هیچ اقدام، نام نویسی و مراجعه به مراکز جامع سلامت نیست و بر اساس اولویت سن و پرونده الکترونیکی با افراد واجد شرایط تماس گرفته می‌شود

 بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هشتم اردیبهشت ماه، هفت نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۲۹ نفر رسید، افزود:  با بستری شدن ۱۰۸ بیمار جدید شمار بستری‌ها در استان به ۴۶۴ نفر رسید که ۷۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۱۹ نفر وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۳۵ بیمار کرونایی نیز در منزل قرنطینه هستند، تصریح کرد: در هرمزگان نیز همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال آغاز شده است.

نوروزیان افزود: برای این واکسیناسیون نیاز به هیچ اقدام، نام نویسی و مراجعه به مراکز جامع سلامت نیست و بر اساس اولویت سن و پرونده الکترونیکی با افراد واجد شرایط تماس گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین علت افزایش مرگ و میر در استان، مراجعه دیرهنگام بیماران به مراکز درمانی است به ویژه افرادی که بیماری زمینه‌ای نیز دارند، خاطرنشان کرد: افرادی که نشانه‌های بیماری دارند در سه روز اول به مراکز درمانی مراجعه کنند تا با دریافت داروی رایگان زودتر درمان شده و نیاز به بستری نداشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *