قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

نمایندگی”ورزش های قدرتی” در استان هرمزگان راه اندازی شد

نمایندگی ورزش های قدرتی در استان هرمزگان راه اندازی و اعضای هیئت رئیسه خود را شناخت.

بازخبر/مسئول نمایندگی ورزش های قدرتی در استان هرمزگان ، افزود: با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران هرمزگان در این رشته و وجود شرایط مناسب برای رشد در آن پس از اخذ مجوز از رئیس اتحادیه IGPU ایران و نماینده فدراسیون جهانی نیز این رشته را در استان هرمزگان راه اندازی کردم.

بنفشه محمدی با اشاره به اینکه ورزشکاران در هر دو بخش آقایان و بانوان می توانند در این رشته فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با جذب ورزشکاران علاقه مند در این رشته شایستگی هرمزگان را در میادین بین المللی اثبات کنیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی استان هرمزگان عنوان کرد: مسابقاتی جمعه ۲۸ شهریورماه در باشگاه کربن بندرعباس در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

محمدی در خصوص معرفی اعضای هیئت رئیسه نمایندگی ورزش های قدرتی در استان هرمزگان بیان کرد: نایب رئیس: آیدا حسینی، مسئول آموزش: صدف طاهر پور، دبیر: سعید شریفی، روابط عمومی: افشین امینی و مسئول بخش آقایان: اشکان آریانژاد نیز اعضای هیئت رئیسه را تشکیل می دهند.

مسئول نمایندگی ورزش های قدرتی در استان هرمزگان با تقدیر از همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری تمامی ورزشکاران استان هرمزگان را در این رشته بیش از پیش مطرح کنیم.

تیم اتحادیه ورزش های قدرتی ایران اواخر مهر ماه امسال با تیمی کامل و قدرتمند در مسابقات لیگ جهانی روسیه شرکت خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *