آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

کمبود دارویی در درمان بیماران کرونا در هرمزگان وجود ندارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: درمان بیماری کووید ۱۹ در استان مطابق با پروتکل های درمانی وزات بهداشت صورت می گیرد و تجویز هر گونه دارو با نظر پزشک معالج می تواند در هر بیمار متفاوت باشد.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۲۹ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: همه داروهای تعیین شده برای درمان کرونا در استان موجود است و داروهای موردنیاز طبق دستور پزشکان تجویز می‌شود و هیچ مشکلی در تامین دارو در استان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: برخی از داروها مانند فاویپراویر و رمرسیور علی رغم اینکه جزو جزو پروتکل های وزارت بهداشت و کمیته علمی دانشگاه نیستند اما دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تامین این داروها اقدام کرده است که توسط پزشکان درمانگر و با توجه به مرحله بیماری جهت برخی از بیماران تجویز می شود.

نوروزیان اضافه کرد: این داروها برای بیماران سرپایی تجویز نمی شود و بهتر است در موارد ضروری و در درمان بیماران بستری در بیمارستان استفاده شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه درحال حاضر هیچ کمبود دارویی در خصوص درمان بیماران کووید در استان وجود ندارد، گفت: مشکل اصلی عدم مراجعه زودهنگام بیماران به مراکز درمانی است.

نوروزیان از مردم خواست که به جهت درمان بهتر و موثرتر در هفته نخست بیماری به مراکز بهداشتی و درمانی یا اورژانس بیمارستانها مراجعه کنند تا هم درمان موثری داشته باشند و هم از گردش ویروس در جامعه پیشگیری شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *