دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

آغاز فعالیت جامعه اسلامی کارمندان برای انتخابات شوراهای شهر

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از فعالیت‌های این تشکل سیاسی اصولگرای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شوراهای شهر خبر داد.

بازخبر/سیدکمال‌الدین سجادی  با اشاره به آخرین فعالیت‌های جامعه اسلامی کارمندان برای انتخابات شورای شهر تأکید کرد: ما در انتخابات مجلس شعبات استانی فعالی داشتیم و بیش از ۶۰ نماینده با حمایت ما وارد مجلس شدند و همچنان پیگیر موضوع تشکیل فراکسیون کارمندان در این مجلس هستیم.

وی افزود: در نظر داریم که از لحاظ تشکیلاتی کار خود را گسترش دهیم. در حال حاضر در ۲۲ استان دبیر داریم و قرار است سایر استان ها نیز به این میزان افزوده شوند.

سجادی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شورای شهر ادامه داد: در تهران و استان‌ها در زمینه شورای شهر فعال هستیم و حتماً در انتخابات پیش‌رو هم فعالیت خود را برای رقابت گسترش می‌دهیم.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان با اشاره به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان، اظهار کرد: خطاب ما در این زمینه به آقای نوبخت است که باید هرچه سریعتر این موضوع را مورد توجه قرار دهند؛ چرا که مخصوصا بیماری‌های معمول میان‌سالی و سالمندی در میان بازنشستگان وجود دارد و باید موضوع همسازان‌سازی با جدیت از طرف دولت انجام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *