آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟
استاندار هرمزگان:

تمامی تلاش خود را برای تسهیل صادرات و واردات کالا در هرمزگان به کار بستیم

استاندار هرمزگان گفت: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

بازخبر/فریدون همتی روز گذشته(چهارم تیرماه) در آیین تجلیل از برترین‌های اصناف استان هرمزگان، از تلاش‌های مجموعه خانواده ۴۱ هزار نفری اصناف این استان تشکر و قدردانی و بیان کرد: اصناف نقش بسیار مهمی در اقتصاد استان بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: در این دوران تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و همچنین شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم که بازاریان و اصناف استان با ایفای نقش انقلابی و جهادی خود اجازه نداده‌اند، بازار با کمبود کالا مواجه باشد.

همتی با اشاره به نقش مهم همه اصناف در کنترل و نظارت بر بازار، تصریح کرد: در این راستا نیز خود بازاریان اقدامات موثری در زمینه جلوگیری از گرانی در بازار داشته‌اند.

وی به همراهی و همکاری بسیار خوب اصناف در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری در واحدهای مختلف صنفی، پاساژ ها و بازارها باید همچنان تداوم داشته باشد و بازاریان می‌توانند این فرهنگ را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه کنند.

استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم فعال تر شدن اتاق های اصناف و بازرگانی هرمزگان در راستای توسعه تجارت با کشورهای همجوار، خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی تلاش خود را برای تسهیل صادرات و واردات کالا در استان داشته‌ایم و از اتاق های اصناف و بازرگانی نیز انتظار داریم در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته باشند.

همتی یادآور شد: فرمانداران در همه شهرستان‌های استان‌ نیز بررسی و پیگیری رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنفی و تولیدی را به صورت جدی با رصد و نظارت دقیق بر فعالیت ها انجام دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *