دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

عدم رعایت مقررات بهداشتی ۲۲۰ مرکز تهیه و توزیع مواد خوراکی بندرعباس را تعطیل کرد

با آغاز طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان ۲۲۰ واحدی که مشکلات بهداشتی داشته اند، در شهرستان بندرعباس تعطیل شده اند.

بازخبر / رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اعلام این خبر  گفت: با حساسیت های ویژه در ارتباط با رعایت موارد بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ طرح تشدید نظارت براماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
دکتر یحیی میرزاده با اشاره به عملکرد سلامت محیط شهرستان بندرعباس از اول ماه مبارک رمضان، افزود: با آغاز طرح تشدید نظارتی سلامت محیط در ماه مبارک رمضان ۶ هزار و ۵۴۶ مورد بازدید صورت گرفته است.
میرزاده با بیان اینکه برخی از مواد خوراکی ویژه ماه مبارک رمضان هستند و بیشترین مصرف رادارند، اضافه کرد: ۹۵ مورد بازدید از شیرینی فروشی ها، کارگاه های قنادی و ۶۵  مورد بازدید از کارگاه تولید و فروش اختصاصی زولبیا و بامیه و شیرینی های سنتی انجام شده است.
وی با بیان اینکه ۵هزار و ۵۰۰بازدید نیز از مراکز عرضه و فروش مواد خوراکی صورت گرفته است، اظهار کرد: همچنین ۸۵۰ بازدید مشترک نیز با سایر دستگاههای نظارتی بوده است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی یادآور شد: در این بازدیدها یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی غیر قابل مصرف نیز از سطح اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی جمع آوری و معدوم شده است.
میرزاده اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی ضرورت دارد و سلامت محیط با جدیت با اماکنی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می کند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی و رعایت مقرارت بهداشتی استفاده از ماسک و دستکش وتوجه به ایجاد فاصله بین فروشنده و خریدار در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی ضرورت دارد.
وی ادامه داد: همچنین با نظر کارشناسان سلامت محیط ۳۵ مورد نمونه برداری از مواد خوراکی صورت گرفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *