دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

مشکلات فعالیت واحدهای تولیدی را باید رفع کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تمامی ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای سرعت بخشیدن به روند تولید و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی بسیج شده است.

بازخبر / ایرج حیدری روز گذشته(اول اردیبهشت ماه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، افزود: مشارکت صنایع و بنگاه های اقتصادی برای مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان قابل تقدیر است و شاهد همراهی خوبی از این مجموعه ها در استان برای مقابله با ویروس کرونا بوده ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات صنایع و واحد های تولیدی در راستای جهش تولید با رفع موانع پیش روی آنها دنبال می شود، اظهار کرد: در سال جهش تولید با برنامه ریزی های صورت گرفته در صنایع بزرگ استان شاهد اجرای اقدامات عملیاتی در زمینه جهش تولید خواهیم بود.

حیدری ادامه داد: افزایش دیگ های تولید در مجموعه آلومینیوم المهدی و جذب سرمایه گذاری های جدید در مناطق ویژه اقتصادی بخشی از اقدامات است که در سال جهش تولید عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای سرعت بخشیدن به روند تولید و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استان بسیج شده است.

در این نشست مسائل و مشکلات برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان در زمینه تامین سرمایه در گردش، مالیاتی، تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی و دستورات لازم از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری جهت رفع آنها  صادر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *