قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

پیش بینی ناپایداری وضعیت جوی و دریایی هرمزگان/بارش ها تا دوشنبه ادامه دارد

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تاثیر موج بارشی طی امروز در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

بازخبر   مجتبی حمزه نژاد افزود: تا ساعات ظهر در استان بارش باران طی ساعاتی رگبار و رعد وبرق خواهیم داشت که شرایط بارشی در مناطق شمالی و شمال شرقی مناسب‌تر خواهد بود، با یک وقفه بارشی مجددا از اواخر امشب با تقویت موج بارشی در استان شرایط بارشی مناسب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی فردا دوشنبه شدت بارش در نیمه شرقی و شمالی استان خواهد بود. با توجه به فعالیت مناسب‌تر سامانه بارشی در استان‌های همجوار احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق شرقی و شمالی استان دور از انتظار نخواهد بود که توصیه می‌شود از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه این موج بارشی تا ساعات بعدازظهر روز دوشنبه در مناطق شرقی استان ماندگار خواهد بود، اضافه کرد: طی امروز تا ظهر دوشنبه در مناطق دریایی به ویژه جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه تا روز سه شنبه با خروج موج بارشی از مناطق غربی استان و تغییر سوی باد به شمال غرب شرایط نامساعد دریایی تداوم خواهد داشت و از روز چهارشنبه کاهش سرعت باد و تلاطم دریا پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان در پایان بیان کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا کاهش نسبی دمای بیشینه در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

همچنین مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی  تا روز دوشنبه اخطار داد.

سعدینی با اعلام این خبر  افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی بدنبال بارندگی، آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا، تدابیر لازم از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در نظر گرفته شود.

وی در پایان گفت: مردم در سراسر استان از رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌های فصلی، مسیل ها، آب نما‌ها و رفتن به ارتفاعات و رفت و آمد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *