قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضاء شد

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، فرماندار شهرستان جاسک و فرمانده پدافند هوایی شهید کشاورز جاسک تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضاء شد.

  بازخبر /رضا برومند صبح امروز(چهارم اسفندماه) با اشاره به اینکه تلگرافخانه جاسک با سابقه ی تاریخی این پتانسیل را دارد که علاوه بر معرفی پیشینه نسبت به ایجاد قطب گردشگری و افزایش جاذبه های توریستی در شهرستان جاسک فعالیت کند، افزود: تملک این اثر تاریخی در اختیار پدافند هوایی جاسک می باشد و به همین منظور تفاهم نامه مرمت این تلگرافخانه جهت حفاظت اضطراری به منظور جلوگیری از فرسایش این اثر با پدافند هوایی امضاء شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه داد: طی این تفاهم نامه، اقدامات مرمتی، تهیه پلان معماری و نقشه های مورد نیاز با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان و پدافند هوایی جاسک انجام می شود.

برومند با اشاره به اینکه تلگرافخانه جاسک مربوط به دوره صفوی، بیان کرد: این اثر در سال ۱۳۸۵ به شماره ۱۶۲۶۹ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *