قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: نمی توانیم گرایش سیاسی مدیران و کارمندان را کنترل کنیم / قانون حدود مشارکت سیاسی کارمندان را مشخص کرده است

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با چالشهای زیادی مواجه است، و حل این مشکلات از عهده ی یک نهاد سازمان خاصی به تنهایی خارج است.

 بازخبر /عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با چالشهای زیادی مواجه است، و حل این مشکلات از عهده ی یک نهاد سازمان خاصی به تنهایی خارج است.

آبتین امیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس در حال خدمات رسانی به شهرک پیامبر اعظم است و تا زمان تحویل کامل این شهرک به بندرعباس و اتمام تعهدات دولتی باید فکری اساسی کرد۰
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در بازدیدهای متعددی که از شهرک پیامبر اعظم داشته ایم، به این نتیجه رسیدیم که زیرساخت های این شهرک فاقد استانداردهای لازم است و در اجرای تعهدات به این شهرک کوتاهی شده است.

آبتین امیری در خصوص مشارکت انتخاباتی نیروهای دولتی گفت: قانون حدود این مشارکت سیاسی را مشخص کرده است. استفاده از وقت و اموال و امکانات اداری در انتخابات ممنوع است و هر موردی که در این خصوص اثبات شود با آن برخورد می کنیم .
وی گفت: اما خارج وقت اداری و کاری چه مدیر، چه کارمند، چه کارگر آزاد است که برای کاندیدای مورد نظرخود فعالیت کنند، مگر اینکه این افراد در هیئت اجرایی سمتی داشته باشند و این مشارکت تمامی احاد به هر چه باشکوه تر برگزاری انتخابات کمک خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نمی توانیم افکار سیاسی مدیرانی و نیروها را کنترل کنیم، چون قانون چنین اجازه ای به ما نمی دهد. تمام کاندیدای مطرح در شهرداری و سایر ادارات دولتی نیرو، خویشاوند و طرفدار دارند و برای آنها کار می کنند. این شرایط مسئولیت مدیران فرادست را سنگین تری کند که اجازه ندهند از امکانات دولتی به نفع کاندیدایی استفاده شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *