قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آلبوم “جالبوت” در بندرعباس رونمایی شد

آیین رونمایی از آلبوم “جالبوت” در معبد هندوها بندرعباس برگزار شد.

بازخبر /شب گذشته(۱۵ بهمن) آئین رونمایی از نخستین آلبوم رسمی گروه جالبو به نام “جالبوت” با استقبال گسترده علاقه‌مندان در معبد هندوها بندرعباس برگزار شد و رضا کولغانی خواننده گروه داماهی به عنوان مهمان حضور داشت و قطعه “فهمت ببه بالا” را در کنار گروه جالبوت اجرا کرد.

در همین خصوص محمدعلی ذاکری قشمی، با بیان اینکه حال و هوای موسیقی بندرعباسی در آثارمان یک مشخصه بارز است، افزود: از اواخر سال ۹۳ گروه جالبوت را با سه نفر راه‌اندازی کردم و پس از یک اجرا در کافه‌ای در بندرعباس اولین اجرای رسمی گروه جالبوت اوایل سال ۹۴ برگزار شد و با تشویق‌هایی که صورت گرفت باعث شد انگیزه بیشتری را برای این کار پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: هدفمان از ابتدا این بود که از حال و احوال نوازنده‌های بومی بندرعباس استفاده کنیم و به دنبال استاندارد شدن موسیقی گروه و به همین دلیل به دنبال حضور در پایتخت بودیم.

سرپرست گروه موسیقی جالبوت با اشاره به اینکه مدت دوسال مشغول ضبط اولین آلبوم گروهمان بودیم، خاطرنشان کرد:  این آلبوم از ١٠ترک تشکیل شده که ۶ترک آن با گویش بندری و ۴ترک دیگر فارسی است.

وی اضافه کرد: جالبوت از سال ٩۵ شروع به کار کرده است و این اولین آلبوم گروه ماست. امیدواریم پس از این نیز بتوانیم آلبوم های بیشتری منتشر کنیم.
خواننده گروه جالبوت در خصوص حمایت مردم از موسیقی سنتی هرمزگان بیان کرد: حضور و حمایت مردم و اهمیت دادن آنها به کلام و موسیقی تلفیقی سنتی جنوب اتفاق خوبی است.
ذاکری در پایان گفت: طرفداران گروه جالبوت می‌توانند آلبوم را از مراکز فرهنگی و یا از سایت بیپ تونز خریداری کنند.

در این آلبوم ترانه‌های “رولت روسی، تو اتندی، مش، امون از زمونی، لاجون، واخ وو، گپ شو، شناکن، فهمت ببه بالا و داروگ” نیز حضور دارند که “زنده‌یاد ابراهیم منصفی، زنده‌یاد علی‌خان حبیب زاده، فاطمه رضایی، نیما یوشیج، محمود طلوعی و عبدی محب” ترانه‌سرایی آن را بر عهده داشته‌اند.تنظیم کلیه قطعات توسط گروه جالبوت نیز صورت گرفته و قرار است قطعه “داروگ” از این آلبوم دوشنبه(هفتم بهمن‌ماه) انتشار یابد.

در این آلبوم محمدعلی ذاکری خواننده و سرپرستی گروه جالبوت را بر عهده دارد و حامد حمیدزاده(گیتار باس)، محسن خاش(پرکاشن)، آیدین رادکیا(درامز)، آرش رئیسی(گیتار کلاسیک)، آرشام غفوری(گیتار الکتریک)، آرین ملکیان(کیبورد و پیانو)، هومان عمادی(گیتار الکتریک)، بابک اسمعیلی(طراح گرافیک)، مهرداد متجلی(عکس پوستر) و مجتبی بهمنی(روابط عمومی) نیز فعالیت داشته‌اند و نشر آن بر عهده شرکت هنرمندان خاک جنوب است.

همچنین ضبط، میکس و مستر آن را رامین پیر بر عهده داشته و ابراهیم علوی، فرشید ادهمی و محمدجواد قریشی به‌عنوان نوازنده مهمان حضور دارند.

قرار است ۲۲ بهمن آئین رونمایی از این آلبوم در تهران برگزار و در اسفندماه کنسرت گروه جالبوت در بندرعباس برگزار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *