دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

کشف بیش از ۱۹ هزار عدد انواع قرص های روانگردان در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سرکرده باند توزیع قرص‌های روانگردان و کشف ۱۹ هزار و ۸۴۰ عدد انواع قرص های روانگردان و اعتیاد آور در دو عملیات پلیسی در استان خبر داد.

بازخبر /سردار غلامرضا جعفری صبح امروز سه شنبه(۲۶ آذر) در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس به منظور مقابله با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر با کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت یک باند توزیع قرص‌های روانگردان به سرکردگی شخصی به هویت “ح م” مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از ۱۵ روز تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و گشت‌زنی های محسوس و نامحسوس نهایتاً مخفیگاه یکی از عاملان اصلی توزیع را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام ضربتی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص های روانگردان را دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان ۱۴ هزار عدد انواع قرص های روانگردان اعتیاد آور کشف و تعداد ۲۰ لیتر محلول متادون کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت پلیس، همچنین طی عملیات دیگر ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان رودان در بازرسی از یک واحد صنفی عطاری ۵ هزار و ۸۴۰ عدد انواع قرص های روان گردان کشف و ضمن دستگیری یک متهم، واحد مذکور را پلمب کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *