قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

تامین اقلام ضروری در اولویت کاری فرمانداران باشد/در تامین گاز مایع با کمترین مشکل مواجه ایم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کنترل و نظارت بر بازار به همراه تامین به موقع اقلام ضروری مردم در اولویت کاری فرمانداران باشد و این مهم تحت شعاع مسائل دیگر قرار نگیرد.

بازخبر /ایرج حیدری امروز در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط با هماهنگی فرمانداران از هم اکنون برای مدیریت بازار شب عید و تامین اقلام ضروری این ایام به ویژه میوه شب عید،برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بر بازار به همراه تامین به موقع اقلام ضروری مردم در اولویت کاری فرمانداران باشد و این مهم  تحت شعاع مسائل دیگر قرار نگیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران اقدامات صورت پذیرفته شده از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تاکنون برای مدیریت بازار، حمل و نقل و اقدامات برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی را جهت آگاهی مردم اطلاع رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته شده هرمزگان در زمینه تامین گاز مایع با کمترین مشکل در بین استان های کشور مواجه شد.

وی در پایان عنوان کرد: جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان با هدف بررسی و ارزیابی آخرین اقدامات در حوزه تنظیم بازار، مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی و تقویت آرامش حاکم بر بازار استان کماکان با قوت تداوم پیدا خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *