قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در هرمزگان/صدور کیفرخواست برای ۹ نفر از سوداگران مرگ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: پرونده اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که محموله بیش از یک و نیم تن تریاک را برای قاچاق به بندر شهید رجایی انتقال داده بودند، با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب بندرعباس ارسال شد.

بازخبر /  علی صالحی در جمع خبرنگاران با اعلام صدور کیفرخواست برای تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر در خصوص جزئیات این پرونده، اظهار کرد: در راستای مقابله بی امان با فعالیت‌های سازمان یافته سوداگران مرگ در استان هرمزگان، مأمورین موفق به کشف محموله ای به وزن یک هزار و ششصد و ده کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بندرشهید رجایی بندرعباس شدند.

وی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ این محموله مواد مخدر را به طرح ماهرانه ای در تعدادی خودرو جاسازی کرده بودند و پس از کشف و ضبط آن توسط مأمورین، یک باند بزرگ مواد مخدر که مبادرت به قاچاق  از طریق بندرشهید رجایی بندرعباس می کرد، کشف و منهدم شد.

صالحی افزود: در جریان این عملیات کشف، سرکرده و اعضای این باند دستگیر و با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آن ها به جرایم خود اعتراف کردند و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: پرونده اعضای این باند پس از طی مراحل قانونی و تکمیل روند تحقیقات با صدور کیفرخواست برای ۹ نفر از متهمین جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس ارسال شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *