قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر:

ایجاد مراکز همیار کارکنان گامی مهم و موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است

در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از جامعه کارگری و ارائه خدمات به کارگران و خانواده آنان و با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها و امکانات بالقوه و بالفعل موجود، تفاهم نامه همکاری سه جانبه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت تاسیس مراکز همیار کارکنان در صنایع و محیط های کارگری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماع، اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منعقد شد.

 بازخبر / سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، ایجاد مراکز همیار کارکنان در محیط های کاری را از اولویت های این اداره کل دانست و عنوان کرد: در حال حاضر ۵ مرکز همیار کارکنان در جامعه کار و تولید استان فعال هستند.

کیامرث برخورداری ابراز امیدورای کرد: با اجرای این تفاهم نامه بتوان گام های موثری در راستای بهبود کارآمدی محیط کار، ارتقاء سلامت و عملکرد کارگران برداشت.

در ادامه غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان، با اشاره به عملکرد خوب دستگاه‌های متولی در سال های اخیر در حوزه مبارزه با اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر، انعقاد این تفاهم نامه را عاملی برای افزایش تعاملات بین بخشی دانست.

سپس دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز انعقاد این تفاهم نامه را فصلی جدید در مناسبات سه دستگاه ذکر کرد.

ابراهیم فرهادی نیا  تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را یادآور شد: ایجاد مراکز همیار کارکنان گامی مهم و موثر در راستای بهره‌وری و افزایش کارآمدی نیروی انسانی و کاهش آسیب های اجتماعی قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم نامه با موضاعاتی شامل برنامه ریزی، هماهنگی و تاسیس مراکز همیار کارکنان در محیط های کارگری، اجرای فعالیت های راهبردی در زمینه ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط های کارگری، اجرای طرح های آموزشی حضوری برای کارگران و خانواده های آنان به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت سه دستگاه در راستای ارتقای سطح سلامت روحی و معنوی جامعه کار و تولید منعقد و به امضای مدیران هر سه دستگاه رسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *