قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
با دستور رییس رسانه ملی صورت گرفت ؛

برکناری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش

درپی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش، مدیرکل این مرکز برکنار شد.

بازخبر / درپی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشارتصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور دکترعلی عسکری رییس رسانه ملی ، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، رییس سازمان صدا وسیما در نامه ای به معاون امور استانها بربررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صدا وسیما تاکید کرده است.

دکتر علی عسکری درادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق در سریع ترین زمان خطاب به معاون اموراستانها، افزود: لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما نیز در حکمی، سید حمید طاهری را به سمت سرپرست صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.

برکناری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیشدکتر علی دارابی در حکمی سید حمید طاهری را به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.
در حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی آمده است: از شما می‌خواهم با جدیت، نظارت موثر و کارآمد، حوزه مآموریت‌تان را مدیریت و اداره کنید و از همه معاونان، مدیران و کارکنان مرکز هم انتظار دارم نهایت همکاری و همراهی را با جنابعالی به عمل آورند.
در بخش دیگری از حکم دارابی از تلاش‌ها و خدمات علیرضا نجابت در سمت مدیریت قبلی مرکز کیش قدردانی شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *