قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ادامه فعالیت سامانه بارشی هرمزگان تا ظهر امروز

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان از ادامه فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز در بیشتر نقاط استان خبر داد.

بازخبر / مرضیه سی‌سی پور در این خصوص گفت:سامانه بارشی همچنان تا ساعات ظهر در بیشتر نقاط استان به‌ویژه در مناطق شرقی فعالیت بارشی خواهد داشت.

وی افزود: به‌تدریج از ساعات آینده از تراکم ابر‌ها در غرب استان و جزایر خلیج‌فارس کاسته خواهد شد و بارندگی‌ها در این مناطق به اتمام خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر شاهد کاهش ابرناکی در بیشتر نقاط خواهیم بود و سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد.

سی‌سی پور اضافه کرد: تا ساعات قبل از ظهر هم‌زمان با فعالیت سامانه بارشی امکان افزایش لحظه‌ای سرعت باد‌های شرقی در جزایر خلیج‌فارس وجود دارد که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

وی بیان کرد: با خروج موج بارشی از استان در ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج‌فارس افزایش باد‌های شمال غربی خواهیم داشت که در مناطق جنوبی جزیره کیش و لاوان تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید اما در سایر جزایر خلیج‌فارس شرایط تردد‌های دریایی مساعد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا به‌طور نسبی شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *