دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

کابینه روحانی تکمیل شد

نمایندگان فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را با ۲۰۰ رای موافق، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را با ۲۰۳ رای موافق و محمد اسلامی را با ۱۵۱ رای موافق و در نهایت محمد شریعتمداری را نیز با ۱۹۶ رای موافق، به عنوان وزرای جدید دولت انتخاب کردند.

بازخبر/ بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت ساعت ۱۳ بعد از ظهر روز گذشته آغاز شد و نمایندگان در حدود ۹ ساعت بدون وقفه به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پرداختند.

آقایان فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری، محمد اسلامی و رضا رحمانی به ترتیب برای وزارتخانه های نامبرده به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده اند.

نمایندگان فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را با ۲۰۰ رای موافق، ۵۰ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی انتخاب کردند. همچنین نمایندگان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را با ۲۰۳ رای موافق، ۴۹ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ رای ماخوذه به رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت رای اعتماد دادند.

در نهایت نیز محمد اسلامی با کسب با ۱۵۱ رای موافق و ۹۸ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر در مجلس به اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی محمد شریعتمداری را نیز با ۱۹۶ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و  ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.

تابناک

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *