آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

نشست مهم ایران، روسیه و هند در مسکو

سفیر ایران در روسیه با اشاره به نشست سه جانبه ایران، روسیه و هند در مسکو ، عنوان کرد: موج یکجانبه‌گرایی و تحریم آمریکا،کشورهای مستقل جهان را به هم نزدیک‌تر خواهد کرد.

بازخبر /  سفیر ایران در روسیه با اشاره به نشست سه جانبه ایران، روسیه و هند در مسکو ، عنوان کرد: موج یکجانبه‌گرایی و تحریم آمریکا،کشورهای مستقل جهان را به هم نزدیک‌تر خواهد کرد.
«مهدی سنایی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با اشاره به گفت‌وگوی سه جانبه ایران، روسیه و هند در مسکو، در صفحه توئیتر خود نوشت: «گفت‌وگوی سه جانبه ایران، روسیه و هند با حضور مراکز مطالعات سه کشور دو روز است در مسکو در جریان است.»
وی «مقابله با تهدیدات مشترک و تاکید بر طرح‌های بزرگی چون کریدور شمال – جنوب را از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست سه جانبه» برشمرد و می‌افزاید: «موج یکجانبه‌گرایی و تحریم آمریکا،کشورهای مستقل جهان را به هم نزدیک‌تر خواهد کرد.»
مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و سید کاظم سجادپور رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه ایران در این نشست شرکت دارند.
این نشست از روز (جمعه) ۲۷ مهر ماه به مدت ۲ روز در مسکو در حال برگزاری است.
بنیاد روسکی میر در راستای تقویت همکاری‌ها بین روسیه، ایران و هند این نشست را تحت عنوان «گفت‌وگوی سه جانبه» در مسکو برگزار کرده است.
در این نشست کارشناس‌ها و مقامات سه کشور به بحث و تبادل نظر در خصوص تهدیدات جهان امروز و مشکلات پیش روی همکاری‌های منطقه‌ای می پردازند. تحولات خاورمیانه و نقش سه کشور در حل و فصل بحران‌ها و مشکلات خاورمیانه از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست دو روزه است.
چند مقام دوما و شورای فدراسیون روسیه، مدیران بنیاد روسکی میر، مدیران چند نهاد تحقیقاتی و آموزشی روسیه از جمله «ویتالی نائومکین» مدیر انستیتوی شرق شناسی نیز در این مراسم حضور دارند و سفیر هند در روسیه و نایب رئیس بنیاد ORF هند از دیگر مهمانان در این نشست هستند.

 

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *