قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مرگ زن جوان سیریکی به علت برق گرفتگی +تصاویر

رئیس شورای اسلامی روستای کنارجو از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک گفت: روز گذشته مقارن ساعت۱۰ صبح برق گرفتگی در منزل مسکونی در روستای کنارجو منجر به فوت یک زن شد.

بازخبر / نصرالله خواجه دادی رئیس شورای اسلامی روستای کنارجو شهرستان سیریک  اظهار کرد: فاطمه شرفی فرزند محمد حدودا ۳۸ ساله متاهل دارای یک فرزند دختر هنگامی که برای ذخیره آب، منبع  اقدام به روشن کردن دینام ( پمپ آب) می کند متاسفانه بعلت اتصال  دچار برق گرفتگی می شود و جان خودش را از دست می دهد.

وی افزود: متاسفانه بعلت شدت برق گرفتگی و  عدم وجود نیرو در منزل مسکونی به منظور کمک و امداد رسانی به نامبرده و زمان طولی جهت انتقال نامبرده به بیمارستان ایشان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خودشان را از دست می دهد.

رئیس شورای اسلامی روستای کنارجو بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم روستای کنارجو تامین آب شرب است که سال هاست مردم این روستا بعلت عدم تامین آب شرب با مشکلات عدیده ای روبرو  و مواجه هستند و خیلی از مردم پایین دست این روستا بعلت مشکلات آبی مجبور به ترک خانه و گاشانه خود شدند.

این مسئول یادآور شد: اکثر خانوارهای داخل روستای کنارجو  بعلت کمبود و افت فشار و حتی تامین مقداری آب برای ذخیره سازی در منبع های آب قبل از قطع شدن مجبور به استفاده پمپ آب( دینام) هستند .

خواجه دادی ابراز کرد: روستای کنارجو با ۱۳۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر بندر کوهستک و ۴۰ کیلومتری شمالی  شرقی شهر بندر سیریک قرار دارد.

01

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *