قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

حمله ۲ برادر با چاقو به مدیر و کارکنان منابع طبیعی ملکشاهی

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ملکشاهی ایلام و دو نفر دیگر از کارکنان این اداره ظهر روز دوشنبه ۹۷/۵/۲۲ توسط دو نفر متخلف از اهالی روستای باولگ به ضرب چاقو زخمی شدند.

بازخبر / این ۲ نفر به صورت غیر مجاز در اراضی ملی حد فاصله روستای بیاولگ و شر دلگشا اقدام به احداث ساختمان کرده بودند که این بنا با شکایت اداره منابع طبیعی در مراجع قضایی و با حکم دادگاه پیش از ظهر امروز تخریب شد.

پس از آن که ضابطین قضایی در اجرای حکم قانون و دستور دادستان این بنا را تخریب کردند ظهر امروز مالکین خشمگین با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان، اقدام به نزاع و درگیری نموده و پس از زخمی کردن مدیر و ۲ نفر دیگر از کارکنان بوسیله چاقو از محل متواری شدند.

مجروحین تیم حادثه به مراکز درمانی اعزام و تعقیب و دستگیری ضاربین در دستور مامورین انتظامی قرار گرفته است.

مدیر منابع طبیعی ملکشاهی دراین خصوص گفت: ضاربان ۲ برادر از اهالی شهرستان به اسم فامیلی ز.ی ساعت ۱ امروز بعد از اجرای حکم تخریب سازه غیر مجاز آنان توسط دادستانی، وارد منابع طبیعی شهرستان شده باضربه چاقو وی و دو نفر از کارکنان این اداره را مجروح کردند.محمد قاسم نیا با اشاره به تعهد اخلاقی ، قانونی و اداری خود وهمکارانش برای جلوگیری از زمین خواری ومصادره املاک عمومی به سود شخص یا اشخاص سودجو افزود: در این مورد نیز مطابق قانون در واکنش به تخلف صورت گرفته ماموران منابع طبیعی موضوع را به دستگاه قضایی ارجاع دادند که پس از سیر مراحل قضایی وصدور حکم قلع وقمع ، دادستان شهرستان ملکشاهی دستور تخریب این بنا را صادر کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *