قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جنوب سوریه در آتش/ داعش جان ۴۰ سوری را گرفت

حملات عناصر داعش در چند نقطه در استان سویداء در جنوب سوریه، جان حدود ۴۰ نفر از مردم سوریه را گرفت اما مقاومت مردم در کنار ارتش، عملیات داعش برای تسلط بر چندین منطقه را ناکام گذاشت.

بازخبر / منابع خبری در سوریه صبح روز چهارشنبه، از چند حمله داعش در استان‌های سویداء و درعا در جنوب سوریه خبر دادند.
منابع سوری می‌گویند این حملات در چند مکان و انتحاری بوده است. یکی از حملات انتحاری، در بازاری در شهر «سویداء» بوده که۴۰ نفر کشته و تعداد زیادی مجروح بر جا گذاشته است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز با بیان اینکه ارتش سوریه در حال مهار این حمله است، نوشت که تعدادی از شهروندان سوریه در این حادثه کشته و زخمی شده‌اند.
در همین حال تلویزیون سوریه اعلام کرد که پس از انفجار صبح امروز در بازار سویداء، هم اکنون دومین انفجار در منطقه «المسلخ» این شهر رخ داده است
منابع حاضر در سویداء اعلام کردند که نیروهای امنیتی سوری یک تروریست داعش را در المسلخ تعقیب کرده و از پای درآوردند.

«عامر العشی» استاندار سویداء در واکنش به اتفاقات امروز در این شهر اعلام کرد که زندگی عادی در این شهر در جریان است و همه ادارات دولتی مطابق معمول در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.
وی در ادامه اظهار داشت که گروههای وابسته به داعش در تلاشند که وارد برخی از مناطق شوند، ولی ایستادگی ساکنان، تلاش آنان را ناکام گذاشت و شمار زیادی از تروریستها کشته شدند.

سانا: هدف از حملات داعش به سویداء کاهش فشار نظامی به عناصر این گروه در غرب درعاست
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در واکنش به این حملات گزارش داد که حمله انتحاری تروریستی به شهروندان شهر سویداء همزمان با حملات عناصر داعش به شماری از روستاهای شمال شرق سویداء انجام گرفته است.

به گزارش سانا، ارتش سوریه حملات عناصر داعش به روستاهای ریف شمال شرقی سویداء را دفع و شمار زیادی از تروریستها را از پای درآورد.
بنا بر این گزارش، هدف از حملات همزمان داعش به شهر و ریف شمال شرق سویداء، کاهش فشار نظامی ارتش سوریه علیه عناصر این گروه در ریف غربی درعا و در نزدیکی منطقه جولان اشغالی است.

تسلط ارتش سوریه بر تل بصیر و پیشروی در شمال شرق سویداء
در همین راستا، منابع خبری اعلام کردند که ارتش سوریه موفق شده است در ریف شرقی سویداء کنترل «تل بصیر» را به دست گیرد.

ارتش سوریه همچنین وارد روستاهای «دوما و عراجه» در شمال شرق سویداء شد و شماری از عناصر داعش را از پای درآورد.
ساکنان روستای «رامی» در همین محور نیز با عناصر داعش درگیر شدند و اجازه ندادند که تروریستها وارد روستا شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *