آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بین ادارات کل ICT کشور گردید.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بین ادارات کل ICT کشور گردید.
در نشست سراسری مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در مازندران با حضور مقام عالی وزارت و معاونین و مدیران سازمان های تابعه از دکتر عسکری زاده مدیریت ارشد وزارت در استان تقدیر گردید.
در همین رابطه معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات با اهدای لوح از زحمات ایشان و کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قدردانی و تقدیر نمودند.
در متن این لوح تقدیر آمده است:
توسعه همه جانبه نظام ایران اسلامی مگر با شکوفایی توانمندی های نهان و آشکار خردورزان این مرز و بوم میسر نخواهد شد. بر اساس ارزشیابی سه ماهه نخست سال ۱۳۹۷ فعالیت های آن اداره کل در بین استان های کشور حائز رتبه برتر گردیده است. به پاس قدردانی از حسن تدبیر و تلاش آن مجموعه، این لوح سپاس را به شما اعطاء نموده و از خداوند متعال توفیق شما در توسعه و پیشبرد اهداف عالیه وزارت خواستارم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *