قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

به مناسبت روز جهانی دریاها و اقیانوسها ساحل غدیر بندرعباس پاکسازی شد

این برنامه توسط مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری بندرعباس، سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی و اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر برگزار شد.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس به مناسبت روز جهانی دریاها و اقیانوسها ساحل غدیر بندرعباس با حضور امینی زاده شهردار بندرعباس، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ، جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاهها و موسسات پژوهشی دریایی، مسئولین استانی و جمعی خانواده‌های بندرعباسی پاکسازی شد.
این برنامه توسط مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری بندرعباس، سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی و اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر برگزار شد.
عباس امینی زاده شهردار بندرعباس ضمن استقبال از برنامه های روز جهانی دریاها و اقیانوسها از آمادگی شهرداری بندرعباس در خصوص فعالیتهای بیشتر دریایی و زیست محیطی در ساحل بندرعباس خبر داد و گفت: بزرگترین مزیت شهر بندرعباس قرار گرفتن در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس است که باید از این مزیت در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه تفریحی و گردشگری استفاده بهتری کنیم.
دکتر صمد حمزه ئی سرپرست مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس نیز گفت: پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی آمادگی دارد برای داشتن ساحل و دریایی بهتر مطالعات و تحقیقات زیست محیطی در ساحل بندرعباس را افزایش دهد و راهکارهای اصلاحی در خصوص چگونگی کاهش آلودگیهای ساحل جهت استفاده پایدار از دریا را به شهرداری بندرعباس و نهادهای مرتبط ارائه نماید.
در پایان این مراسم از کودکان و نوجوانان مشارکت کننده در پاکسازی ساحل با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *