جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

سرانجام آذرخشی ها امشب پا به توپ می شوند

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و در فاصله کمتر از بیست روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، تیم آذرخش بندرعباس از امشب تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

بازخبر / رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان منطقه خلیج‌فارس، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری و همکاری قابل‌تقدیر استاندار هرمزگان از ساعت ۲۰ امشب تمرینات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس جهات حضوری باشکوه در مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن فجر بندرعباس آغاز می‌شود.

احمد مرادی با بیان اینکه امیدواریم باوجود از دست دادن زمان مناسب آماده‌سازی بازهم شاهد عملکرد خوب نماینده هرمزگان باشیم، تصریح کرد: آذرخش خود مولد شادی و نشاط در بین جوانان جامعه است و امیدوارم بار دیگر شاهد حضور پرتعداد هواداران جهت حمایت از این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری و رایزنی صورت گرفته مشکل هزینه ورودی این تیم برطرف می‌شود، اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم مشکل ورودی این تیم برطرف و امروز این مهم عملی شده و این تیم برای شروع تمرینات با مشکلی در این زمینه روبه‌رو نخواهد بود.

مرادی با تقدیر از پیگیری‌ها و ورود استاندار هرمزگان به موضوع تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی این تیم برطرف شود که با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش استاندار هرمزگان این مهم عملی خواهد شد و مشکلات آذرخش بندرعباس تا حدودی به‌طرف و مشکلات فصول گذشته نیز دامن‌گیر این نماینده شایسته هرمزگان نخواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان گفت: به‌طور حتم در این راه در کنار استاندار بوده و از هیچ کمکی برای موفقیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس دریغ نخواهم کرد.

 

 

 

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *