دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

بی سوادی مجری «من و تو» بار دیگر سوژه طنز شبکه های اجتماعی شد

در گزارش مجری «من و تو» از روسیه، گزارشگر من وتو، سعی نمود که سواد خودش را با چاشنی فوتبال به رخ بینندگان بکشد که البته به یک سوژه طنز تبدیل شد!

بازخبر / شبکه «من و تو» که برای پوشش جام جهانی فوتبال دو تن از مجریانش را به سنت پترزبورگ روسیه فرستاده است، پس از پخش گزارشی از این شهر سوژه طنز شبکه های اجتماعی گردید و کاربران با ساخت هشتگ #ایگلز به این اتفاق واکنش نشان دادند.

در این گزارش مجری «من و تو» از همکارش در خصوص حال و هوای شهر سنت پترزبورگ می پرسد که در جواب این سوال، “امید خلیلی”، گزارشگر من وتو، سعی نمود که سواد خودش را با چاشنی فوتبال به رخ بینندگان بکشد که البته به یک سوژه طنز تبدیل شد!

وی ابتدا سعی نمود که به وصف عظمت سرمایه داری و سپس شکست کمونیسم بپردازد، اما نداشتن سواد کافی در زمینه تاریخ سبب اعتراض کاربران در شبکه های اجتماعی گردید.

امید خلیلی، نام “انگلس” فیلسوف  شهیر آلمانی را “ایگلز” تلفظ نمود که به معنای “عقاب ها” و نام یک گروه موسیقی آمریکایی است! در ادامه نیز کلمه کمونیسم را کمونیزِم تلفظ نمود.

اما اوج اطلاعات گزارشگر آنجا مشهود بود که گفت: هر تلاشی که در اینجا لنین و مارکس و … برای حفظ کمونیسم نمودند با شکست روبرو شد.

این در حالی است که کارل مارکس ، بنیانگذار مارکسیسم ،آلمانی بود و هرگز نیز به روسیه نرفت و۳۴ سال  قبل از تشکیل حکومت کمونیستی شوروی سابق، در لندن درگذشت.

بی سوادی مجریان منوتو پیش از این نیز بارها سوژه طنز در شبکه های اجتماعی گردیده بود که یکی از معروف ترین آن ها ، گزارش حمله نیروئی دریایی سپاه به شهر مسجد سلیمان بود!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *