قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

شمار مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش هرمزگان به ۸۰ هزار نفر رسید

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شمار مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان تا عصرپنجشنبه از مرز ۸۰ هزار نفر گذشت.

بازخبر / معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شمار مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان تا عصرپنجشنبه از مرز ۸۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، مرتضی رییسی حسنلنگی افزود: این تعداد در قالب ۲۲ هزار و ۴۶۳ خانوار و ۲۴۴ هزار نفر روز است که در سراسر استان هرمزگان پذیرش شدند.

وی بیان کرد: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و بدون وقفه در طول شبانه روز تا پایان ۱۳ فروردین ادامه دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: شهرستان های قشم و بندرعباس هم چنان بیشترین آمار پذیرش مسافر را دارند.

رییسی حسنلنگی ادامه داد: با وجود افزایش شمار مسافران نوروزی از جمله سفر به جزیره های هرمزگان، ستادهای اسکان فرهنگیان با بهره گیری از همه ظرفیت های خود و بروز رسانی امکانات در خدمت فرهنگیان هستند که امیدواریم سفر خوب همراه با شادی و سلامتی را در هرمزگان تجربه کنند.

وی خدمت رسانی شایسته و در خورشان به فرهنگیان و گردشگران نوروزی سرلوحه همه ی عوامل اجرایی در ستادهای اسکان فرهنگیان است که بدون وقفه و در نظم خاصی خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می دهند.

به گزارش ایسنا، ۴۱۸ مدرسه با ۳ هزار و ۱۶۰ کلاس در ۱۷ شهرستان و منطقه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز ۹۷ منظور شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *