جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

کنترل جاده ها با بیش از ۱۰۰ دوربین

سرهنگ علی اسفندانی فرمانده پلیس راه استان هرمزگان در خصوص نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران به استان هرمزگان به خبرنگار پایگاه خبری بازخبر گفت : با توجه به اینکه در روزهای آتی با ازدیاد ورود مسافران در هرمزگان مواجه هستیم، تیم های نوروزی کنترل محسوس و نا محسوس با بیش […]

سرهنگ علی اسفندانی فرمانده پلیس راه استان هرمزگان در خصوص نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران به استان هرمزگان به خبرنگار پایگاه خبری بازخبر گفت : با توجه به اینکه در روزهای آتی با ازدیاد ورود مسافران در هرمزگان مواجه هستیم، تیم های نوروزی کنترل محسوس و نا محسوس با بیش از یکصد دوربین
از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین تمامی جاده های استان را رصد خواهند کرد و با رانندگان متخلفی که موجب خطرآفرینی و تصادفات جاده ای می شوند،  برخورد قانونی خواهد شد.

وی با توجه به کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در چهار سال اخیر بیان کرد : متاسفانه در سال گذشته ۳۵ نفر جان باخته را در نوروز شاهد بودیم لذا امیدواریم با رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان در نوروز پیش رو شاهد تصادف و جانباختن مسافران نباشیم.

سرهنگ اسفندانی افزود : عدم توجه به جلو،  خواب آلودگی ، خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی، سرعت بالا ، عدم رعایت حق تقدم از اصلی ترین عوامل تصادفات می باشد.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در خصوص شترهای سرگردان در جاده ها بیان کرد : خوشبختانه در دوسال گذشته جلسات زیادی در خصوص ساماندهی شترها داشتیم ، لذا از طریق جهاد کشاورزی به تمامی مالکان این حیوانات اعلام کرده ایم که مراقب شترهایشان باشند، همچنین شتر های سرگردان در جاده ها مصادره خواهند شد.
وی حفر کانال و خاکریز کنار جاده را از راهکارهای قابل اجرا در خصوص جلو گیری از ورود شترها دانست ، سرهنگ اسفندانی خاطرنشان کرد : شترهای رها شده در جاده ها سریعا” مصادره خواهند شد و لازم به ذکر است  بعد از مصادره هیچ گونه جای برگشتی نیست.

فرمانده پلیس راه استان هرمزگان تصریح کرد : از ۲۵ اسفند ماه، اخطارهای ماموران راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف جدی تر و شدید تر خواهد شد و این امر صرفا” به جهت ایمنی بیشتر خود مسافران است.

سرهنگ علی اسفندانی در پایان خاطرنشان کرد : وجود پلیس بین راه موجب دلگرمی مسافران است و مسافران در جاده با دیدن پلیس احساس امنیت بیشتری خواهند کرد ، ضمن آنکه عدم تخلفات رانندگان  موجب رضایت پلیس خواهد بود.

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *