قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در هشت ماهه سال ۹۶

گزارشی از عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان

بازخبر / به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان،  محمد پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان عملکرد

این اداره کل را تشریح نمودند:

پورفخری افزود: عملکرد هشت ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری:

۵ میلیون و ۲۱۷هزار و ۴۵۴ تن  انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهید رجایی بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد را نشان میدهد. ایشان افزودند:

 در زمینه تخلیه نیز به میزان ۷ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۹۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۱۲میلیون و ۹۷۸ هزارو ۵۵۰ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۱۶درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۵ میلیارد و ۱۸میلیون و ۹۵۳هزار و ۴۰۴ تن کیلومتر شده که رشد۱۷درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.

مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز ۶ میلیون و ۲۰۳هزار و ۴۸۱ تن کالا بوده که رشد۳۱درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را  شاهد بوده ایم و در زمینه حمل ریلی کانتینر نیز با حمل ۶۷هزار ۴۹۶ TEU  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۰درصد رشد داشته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *