جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

افتتاحیه اولین دوره آموزشی مهارتهای سازمانی فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام شده در دستگاه های اجرایی

افتتاحیه اولین دوره آموزشی مهارتهای سازمانی فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام شده در دستگاه های اجرایی در بندرعباس برگزار گردید

بازخبر / محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در افتتاحیه اولین دوره آموزشی مهارتهای سازمانی فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام شده در دستگاه های اجرایی ، ضمن خوشامدگویی به حضار، حادثه تخلف زلزله غرب کشور را به همه مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفت ، وی ادامه داد با هدف ارتقاع سطح سازمانی فرزندان شاهد و ایثارگران این دوره آموزشی برگزار گردیده و امید است که بتوان با استمرار اینگونه دوره های آموزشی در بالا بردن سطح مهارتهای سازمانی فرزندان محترم شاهد و ایثارگران قدم خوبی برداریم.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران ادامه داد حضرت امام خمینی (ره) فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیوفتاد و امروز شما فرزندان شاهد و ایثارگران امانتداران این انقلاب هستید و همه شما امروز بعداز پدرانتان پرچمداران جمهوری اسلامی ایران هستید.

محمدرضا پاکدامن اظهار داشت هر کدام از شما در اداره خود یک عنصر اثر بخش هستید و بایستی با ارتقاع سطح فعالیتهای سازمانی و اصول و فنون مذاکره اثر بخشی شما بزرگواران را بیش از پیش باشد.

وی تصریح کرد : این دوره آموزشی اولین دوره در کشور می باشد و استان هرمزگان بعنوان پایلوت برگزاری این دوره این افتخار را دارد که در خدمت فرزندان شاهد و ایثارگران باشد ، پاکدامن خاطرنشان کرد ؛ برگزاری این دوره آموزشی با کمک والای جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و با اساتید برجسته استانی برگزار گردیده است، اما لازم به ذکر است بعلت محدودیت فضا قادر به دعوت از همه فرزندان محترم شاهد و ایثارگران نبودیم ولی در آینده ای نزدیک تمامی فرزندان شاهد و ایثارگران را در سراسر استان هرمزگان در اینگونه دوره های آموزشی شرکت خواهیم داد.

 

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *