جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

نخستین تفاهم‌نامه راه اندازی وبهره برداری مراکز ارتقا شایستگی های حرفه اَی دانشجویان(SCD) در دانشکده فنی و حرفه ای سما بندرعباس با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری SCD در دانشکده سما بندرعباس با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان با هدف ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاهی و با رویکرد مهارت آموزی و رفع نیاز بازار کار به امضای طرفین رسید.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی سما بندرعباس ، دکتر مهدی دسینه ریاست دانشکده سما بندرعباس از عقد تفاهم نامه همکاری دانشکده سما بندرعباس و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان به منظور ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با هدف رفع نیاز بازار کار و تزریق نیروی متخصص دانشگاهی و ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان خبر داد.
وی اظهار کرد: «تحقق شعار اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های اقتصادی معظم له از دامن کشور نیازمند عوامل گوناگونی است که یکی از عوامل اساسی آن تربیت نیروی دانش آموخته دانشگاهی با برخورداری از دانش صنعتی و به روز است.که دانشجویان این دانشکده امسال با طراحی و دوخت ٢٠٠٠ دست مانتو و شلوار و مقنعه دانش آموزان توانستنددر راستای شعار سال حرکت نمایند .
دانشکده سما بندرعباس با قرار گرفتن در این مسیر تلاش خود را برای ارتقای سطح تجربه کاری و تخصص در کنار کسب علم و آموختن تئوری مسائل به کار خواهد بست و شاهد این ادعا نیز عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری هدف دار در این دانشکده است.»

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس،از بندهای مورد توافق در این تفاهم‌نامه می توان توانمندسازی و ارتقای مهارت دانشجویان، استفاده از ظرفیت های طرفین تفاهم‌نامه برای برگزاری دوره های آموزشی ، حمایت از ایده های نو و طرح های نوآورانه و اختراعات معرفی شده از سوی دانشجویان و دانشکده در قالب ضوابط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را نام برد

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *