قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مطبوعات هرمزگان مثل همیشه مستمر و پویا

دکتر علیرضا درویش نژاد مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خانه مطبوعات بیان کرد حضور مستمر و فعال مطبوعات استان هرمزگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نشانگر پویایی مطبوعات در استان است ، هرچند مشکلات ریز و درشت همواره گریبانگیر مطبوعات استان است.

بازخبر / مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: وزارت ارشاد و همچنین معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه نیز به اهمیت ویژه و نقش سازنده مطبوعات در جامعه اشرافیت کامل دارند ، لذا همه به مهم رسیده اندازه که مطبوعات رکن چهارم دموکراسی محسوب می شود.

دکتر درویش نژاد خاطرنشان کرد : خوشحالم که برای دومین سال پیاپی استان هرمزگان توانسته رتبه نخست مطبوعات استانی را از نظر تعداد و حضور مستمر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به خود اختصاص بدهد ، لذا جا دارد این مهم را به هم به مردم استان هرمزگان و هم زحمت‌کشان عرصه مطبوعات استان هرمزگان تبریک عرض کنم.

روابط‌عمومی خانه مطبوعات استان هرمزگان

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *