قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

حمایت خانه مطبوعات از رسانه های شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی مطبوعات.

با توجه به نزدیک شدن به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات در تهران، رسانه استان هرمزگان هم درحال آماده شدن جهت شرکت در این نمایشگاه هستند.

بازخبر / استان هرمزگان از نظر تعداد رسانه شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی مطبوعات رتبه نخست را یدک میکشد که این خود نشانگر پویایی و فعال بودن رسانه های این استان است.

در پی اظهارات مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان، مبنی بر کمک به رسانه های شرکت کننده در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، شاهد همکاری خوبی بین خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با رسانه های حاضر در نمایشگاه خواهیم بود.

اسکان رایگان، کمک هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه راه اندازی غرفه های نمایشگاه از نمونه کمک هایی است که معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان قول آنرا به رسانه ها داده است.

اسکان و کمک هزینه ایاب ذهاب پرسنل سیزده رسانه ای که از استان هرمزگان در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران حضور خواهند داشت کاری دشوار و پر هزینه است، لذا باید دستمریزاد گفت به اعضاء محترم خانه مطبوعات استان هرمزگان که این مهم را محقق خواهند نمود. شایان ذکر است مدیران ادارت و دستگاه های دولتی نیز تا این لحظه قول همکاری با خانه مطبوعات استان هرمزگان را داده اند ، البته باید دید این مدیران محترم تا چقدر پای قول خود خواهند ماند، و تا چه اندازه به رسانه هایی که در طول سال حامی و تریبون آنها هستند، کمک خواهند کرد !؟ ، لذا انتظار میرود به واسطه حمایت های همیشگی رسانه ها از مدیران و ادارات و نیز انعکاس اخبارشان در جامعه، این مدیران نیز حمایتهای خوبی از رسانه کنند.

کمک به رسانه های استان هرمزگان و حمایت از آنها بحث مهمی است که خوشبختانه از طرف خانه مطبوعات در حال اجراست. حمایت از رسانه های یک استان باعث پویاتر شدن و قدرتمندتر شدن رسانه ها می شود و هر زمان رسانه های استان پویا باشند، خروجی اش پررنگ شدن حس مطالبه گری مردم استان خواهد بود و همین امر منجر به فعال شدن مدیران و ادارات خواهد شد.

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *