قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

نجفی بعد از ادای سوگند: تهران سال سختی در پیش دارد

شهردار جدید پایتخت: «در کمتر از ۱۰ روز گذشته گلایه‌های مختلفی از دوستانی که پیش از این انتظاراتی را طراحی کرده بودند به‌وجود آمده است، اما طبق تصمیم خود و بر اساس منافع شهر عمل می‌کنیم.»

بازخبر /آقای “محمدعلی نجفی” شهردار جدید تهران صبح امروز جهت ادای سوگند در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش حضور پیدا کرد.

وی در این آیین با ابراز خرسندی از تقارن حضور خود در شورای شهر با اعیاد قربان و غدیر گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم تا پایان عمر خدمت در شهرداری، برکت این اعیاد پشتیبان کارها و خدمات ما باشد.

شهردار تهران اضافه کرد: در روز اول شهریورماه اعضای شورای شهر تهران لطف کردند و رأی خود را به بنده دادند. در آن روز در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی سوگند یاد کردم و در برابر وجدان خود در طول دوران خدمت در شهرداری تمام توانایی و وقت خود را وقف مصالح نظام جمهوری اسلامی و مطالبات شهروندان تهرانی قرار دهم و امیدوارم بر تعهدی که وجداناً انجام دادم و سوگندی که در برابر خداوند متعال خوردم همواره پایبند بمانم.

نجفی در ادامه گزارش مختصری از روزهای اخیر مسئولیت خود ارائه داد و گفت: با توجه به اینکه آغاز رسمی مسئولیتم از روز دوشنبه گذشته بوده است، در طول هشت روز گذشته تلاش کردم با برنامه‌های شهرداری آشنایی پیدا کنم و طراحی انجام دهم برای اجرای امور شهرداری و جلساتی هم بر اساس اولویت‌ها و فوریت‌ها با مدیران شهرداری و شهرداران مناطق برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه “در آستانه مهرماه قرار داریم” گفت: باید به استقبال مهرماه برویم و با توجه به اینکه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک در شهر تهران در ایام آغازین مهرماه اوج می‌گیرد، جلساتی را با مدیران شهرداری و همچنین وزیر آموزش و پرورش برگزار کردیم و در همین زمینه جهت فضاسازی عمومی تصمیماتی گرفته شد.

به گزارش تسنیم، شهردار تهران با اعلام اینکه امسال از نظر مالی سال سختی برای شهرداری خواهد بود، گفت: بخشی از درآمدهای شهر که در بودجه پیش‌بینی شده است، امسال محقق نخواهد شد و باید کاری کنیم که شهرداری در ماه‌های آتی با مشکل مواجه نشود.

او در ادامه به موضوع انتخاب مدیران شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: باید افراد شایسته‌ای را برای مسئولیت‌ها در شهرداری برگزینیم و تا ظهر امروز ۴ نفر از معاونان جدید شهرداری معرفی خواهند شد.

وی در خصوص انتخاب مدیران تصریح کرد: جز مصلحت شهرداری و توجه به شایستگی‌ها از جهات مختلف، به موضوع دیگری توجه ندارم.

شهردار تهران همچنین گفت: در کمتر از ۱۰ روز گذشته گلایه‌های مختلفی از دوستانی که پیش از این انتظاراتی را طراحی کرده بودند به‌وجود آمده است، اما طبق تصمیم خود و بر اساس منافع شهر عمل می‌کنیم.

نجفی همچنین بر این نکته تأکید کرد که: هیچ کس از طرف من اجازه ندارد در خصوص انتخاب مدیران تصمیم‌گیری کند.

وی  در ادامه از برخی اقدامات توسط افرادی جهت مداخله در انتخاب مسئولان شهرداری خبر داد و گفت: شنیدم که یکی از دوستان با سه نفر جهت مسئولیتی صحبت کرده است و یا فردی جهت مسئولیتی به لابی غیرمتعارف دست زده که او را از لیست افراد مورد نظر خود حذف کردم.

شهردار تهران به برخی مشکلات فعالیت شهری اشاره کرد و گفت: کار در شهرداری به‌خصوص در ماه‌های اول با مشکلاتی روبروست، اما امید دارم که ان‌شاءالله خدا ما را مورد لطف خود قرار دهد و بصیرت و درایت کافی عطا کند.

بر پایه این گزارش، محمدعلی نجفی سوگندنامه خود را بدین شرح قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من به‌عنوان شهردار منتخب شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش در پیشگاه قرآن کریم و در برابر شورای شهر و شهروندان گرانقدر تهران به پروردگار یکتا سوگند یاد می‌کنم که با به‌کارگیری دانش و تجربه خود و انتخاب همکاران و مدیران پاکدست، شایسته و امین و تکیه بر مشارکت مردم، بهره‌مندی از خرد جمعی و کارشناسی، ‌شرایط مناسبی را برای نیل به اهداف و برنامه‌های توسعه پایدار شهر فراهم نمایم.

بر شفافیت در اقدامات، پاسخگویی به افکار عمومی و توجه به جریان آزاد اطلاعات اهتمام ورزیده و ارتقای جایگاه شورا، اجرای کامل مصوبات قانونی و پذیرش نظارت جامع آن را نصب‌العین قرار دهم و عدالت در توزیع منابع، رعایت صرفه و صلاح جامعه و مبارزه با فساد و خودکامگی را سرلوحه فعالیت‌های خود و همکارانم قرار دهم.

محمدعلی نجفی

شهردار تهران

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *