قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان :

هزینه درمان معتادین پرداخت میگردد

ه جهت ارتقاع سلامت جامعه معتادینی که بیمه سلامت دارند با مراجعه به مرکز ترک اعتیاد طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت و دریافت فاکتور میتوانند به مراجعه به این اداره کل هزینه های درمانی خود را دریافت نمایند

دکتر علیزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری بازخبر اظهار داشت ؛ به جهت ارتقاع سلامت جامعه معتادینی که بیمه سلامت دارند با مراجعه به مرکز ترک اعتیاد طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت و دریافت فاکتور میتوانند به مراجعه به این اداره کل هزینه های درمانی خود را دریافت نمایند، وی همچنین افزود ؛ معتادینی که تحت بیمه سلامت نیستند با ارائه معرفی نامه از مراکز ترک اعتیطرف قرارداد ، به این اداره کل، به سرعت بیمه خواهند شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان خاطرنشان کرد ؛ اتباع خارجی که بصورت قانونی در استان ساکن هستند نیز با پرداخت مبالغی میتواند تحت نظر بیمه سلامت قرار گیرند، وی هدف از اجرای این طرح را حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه برشمرد.

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *