جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

افتتاح مسجدی برای همجنسگراها و سکولارها +فیلم

در شهر برلین آلمان مسجدی برای مسلمانان همجنسگرا، سکولار و زنان بدون پوشش اسلامی راه‌اندازی شد.

بازخبر /وب سایت خبری اروپایی «یورونیوز» در گزارشی خبر از تأسیس اولین مسجد سکولار داد. طبق این گزارش، این مسجد مکانی لیبرال خواهد بود که زنان  در آن مجبور نیستند حجاب داشته باشند و می توانند به عنوان موذن یا پیش نماز در آن مسجد فعالیت کنند.

همچنین مسلمانان اعم از همجنسگرا، سکولار، شیعه و سنی و زنان بدون پوشش اسلامی می توانند در مسجد ابن رشد-گوته عبادت کنند. گفته شده این اسم از نام محمد بن احمد بن رشد اندلسی، فیلسوف قرون وسطی و یوهان ولفگانگ گوته، نویسنده آلمانی گرفته شده است.

این در حالیست که قرآن کریم صراحتا تأسیس چنین مسجدی را رد کرده و مسلمانان را از حضور در آن منع می نماید. از نظر قرآن مسجدی که بر اساس تقوی تأسیس شده است شایسته عنوان مسجد و محلی برای نماز و عبادت است.

قرآن کریم در این مورد می‌فرماید:

«لَا تَقُمْ فِیهِ أَبَدًا ۚ لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَىٰ مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِیهِ ۚ فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا ۚ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ»

تو (ای رسول ما) هرگز در مسجد آنها (به نماز) مایست که همان مسجد (قبا) که بنیانش از اول بر پایه تقوای محکم بنا گردیده سزاوارتر است به اینکه در آن اقامه نماز کنی، که در آن مسجد مردان پاکی که مشتاق تهذیب نفوس خودند درآیند، و خدا مردان پاک مهذّب را دوست می‌دارد.

در سبب نزول این آیه گفته شده  اهل مسجد ضرار نزد رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم آمدند. گفتند: یا رسول الله ما مسجدى مخصوص ضعفاء ساختیم از تو درخواست مى کنیم که در آنجا نماز بگذارى و این درخواست موقعى بود که پیامبر متوجه جنگ تبوک بود و به آنان وعده داد که اگر مراجعت نماید در آنجا نماز بگذارد هنگامى که پیامبر مراجعت فرمود خداوند او را از رفتن به آن مسجد بازداشت. سپس دستور داد مسجد ضرار را با خاک یکسان کنند و تیرهای چوبی‌اش را بسوزانند. اگر چه شأن نزول این آیه مربوط به منافقین است که مسجدی را در جهت سوء استفاده‌های غیرشرعی خود بناکرده بودند اما ملاکی که در آیه جهت نفی مسجد ضرار بیان شده است عام بوده و تمام مساجدی که بر خلاف مسیر تقوا تأسیس می‌گردند شامل می‌شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *