قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ایران با تسلط بیگانه بر کشورها‌ مخالف است/روابط کشورهای هم هدف می تواند در تحقق عدالت در جهان کمک کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ایران با تسلط بیگانه بر کشورها‌ مخالف است، گفت: معتقدیم ‌که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند .

بازخبر / نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ایران با تسلط بیگانه بر کشورها‌ مخالف است، گفت: معتقدیم ‌که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند .

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با سفیر و فرماندهان ناوگروه کشور چین، ارتباط نزدیک ملت‌هایی با هدف واحد را عامل مهمی برای سلب توان ظلم و ستم از چپاولگران بین المللی دانست و رابطه چین با ایران را پیوندی مبارک خواند و اظهار داشت: مخالفت دو کشور چین و ایران از وجود ظلم و ستم در دنیا می‌توان به عنوان هدفی مشترک بین دو ملت یادکرد .

وی با اشاره به فرموده پیامبر اسلام(ص) درخصوص اهمیت فراگیری علم و دانش بیان داشت: آن حضرت فرموده علم را فرا بگیرید حتی اگر در چین باشد، هدف پیامبر (ص) از بردن نام چین به دلیل مسیر طولانی و سبقه فرهنگی مردم این کشور بوده است، به همین دلیل افراد بیسواد روستایی نیز نام چین را شنیده بودند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: نام کشور چین از دیرباز و قبل از دنیای ارتباطات، بر سر زبان مردم ایران بوده و این نام را زمزمه می‌کردند، روزی که نه روزنامه و نه ارتباطات جمعی دیگر وجود نداشت، مردم ایران و جهان اسلام با نام کشور چین آشنا بودند .

وی در ادامه افزود: در تاریخ گذشته چین، با توجه به وحشیگری‌های که امروزه در دنیا در حق انسانها رخ می‌دهد سراغ نداریم .

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امروز چین به عنوان یک قدرت مطمئن در جهان درخشیده است گفت: این کشور چین به سه دلیل قدرت اقتصادی دنیا را در دست گرفته است .

آیت الله نعیم آبادی، قانونمندی را عامل مهم سعادت انسانها دانست و گفت: نخستین ویژگی مردم چین، قانونمندی مردم به دستورات حکومتی است، به عنوان مثال، مردم چین تابع تصمیمات حکومت این کشور در خصوص تک فرزندی یا افزایش فرزند هستند .

وی، اهل کار بودن را از دیگر ویژگی های مردم چین عنوان کرد و بیان داشت: آدم بیکار در کشور چین پیدا نمی‌شود، حرکت مردم این کشور در پرداختن به کار و اشتغال، حالت خوشایندی را به مردمانی که اهل کار باشند دست می دهد .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین، رضایتمندی مردم چین از وضع موجود خود را دیگر ویژگی های آنان ذکر کرد و گفت: مردم این کشور از داشته های خود راضی و کاری به اندوخته های دیگران ندارند .

وی تاکیدکرد: قانونمندی، اهل کار بودن و رضایتمندی از وضع موجود سه ویژگی مهمی است که هر ملتی که از آن برخودار باشند سعادتمند شده و عامل مهم رشد ملتها محسوب می شود .

آیت الله نعیم آبادی تاکیدکرد: استکبار جهانی به دلیل عدم برخورداری مردمانش از این روحیه، به چپاول دنیا روی آورده و علیرغم چپاول دنیا باز قانع نیستند .

امام جمعه بندرعباس بیان ;vn: این سه عنصر از عوامل مهمی است که مورد تاکید فراوان اسلام واقع شده است، هرچند متاسفانه بسیاری از مسلمانان این روحیه را از دست داده اند و همین عامل سبب شده تا در مقابل قدرت های جهانی تسلیم شوند .

وی گفت: در تاریخ گذشته ایران اسلامی، شاه پهلوی نقطه مقابل امام خمینی(ره) بود و به عنوان ژاندارم منطقه، وظیفه پاسداری از منطقه را برای منافع آمریکا برعهده داشت، ۶۰ هزار مشاوره نظامی آمریکایی در زمان پهلوی در کشور ایران حضور داشتند و همه چیز مملکت را در اختیار داشتند و از ایران تنها اسمی باقی مانده بود .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: اما امروزه ایران و چین هدفی مشترک داشته و هر دو خواهان استقلال ملت‌ها در جهان هستند، ما با تسلط بیگانه بر کشورهای دیگر همچنین کشور چین مخالفیم .

آیت الله نعیم آبادی افزود: معتقدیم که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند، به همین دلیل نزدیکی هرچه بیشتر این دو کشور به هم به نفع بشریت است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار امیدواری کرد: این روابط هر چه بیشتر و محکم‌تر شود چراکه روابط کشورهای هم هدف می تواند در تحقق عدالت در جهان کمک کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *