دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اقدام تروریستی صبح دیروز در مجلس یک جنایت کور تروریستی بود/اراده ملت ایران در مبارزه با تروریسم بیش از گذشته تقویت‌شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم خنثی‌کننده توطئه‌های تروریستی خواهد بود و هیچ‌چیز قادر به لطمه به امنیت و ثبات ایران اسلامی نخواهد بود.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، محمد آشوری ظهر دیروز پس از پایان عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تروریست‌ها تاوان سنگینی خواهند داد، اظهار کرد: اقدام تروریستی صبح امروز در مجلس یک جنایت کور تروریستی بود.

وی با اشاره به اینکه اقدام تروریستی دیروز در مجلس به لحاظ ماهیت عملیاتی و اطلاعاتی، یک اقدام بزدلانه بود، افزود: هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم خنثی‌کننده توطئه‌های تروریستی خواهد بود و هیچ‌چیز قادر به لطمه به امنیت و ثبات ایران اسلامی نخواهد بود.

آشوری خاطرنشان کرد: این اقدام کور تروریستی با هوشیاری و تلاش مجاهدانه نیروهای امنیتی پایان یافت اما اراده ملت ایران در مبارزه با تروریسم بیش از گذشته تقویت‌شده است.

وی اضافه کرد: باید در شرایط کنونی همدلی و انسجام ملی را حفظ کرده و برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بیش‌ازپیش آماده‌باشیم و بدانیم که این اقدام به لحاظ ماهیت اطلاعاتی و عملیاتی، ارزشی نداشته و اقدام بزدلانه در مسیر همان سیاست‌های مزورانه‌ای است که تروریست‌ها سال‌ها است در منطقه در پیش‌گرفته‌اند.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس در پایان بیان کرد: از درگاه خداوند هم‌نشینی با شهدای دلیرمرد مدافع حرم و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را برای شهدای این حادثه تروریستی مسألت دارم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *