دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

کشف یک‌میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک‌میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بندرعباس کشف شد.

بازخبر / فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک‌میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بندرعباس کشف شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز اله ملکی عنوان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در ادامه طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و اشراف اطلاعاتی بر محورهای اصلی و فرعی استان هرمزگان شب گذشته حین گشت زنی دریکی از محورهای صعب‌العبور پشت ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس به چهار دستگاه خودرو که در حال تردد بودند مشکوک شدند .

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم مأموران به خودروها دستور توقف دادند که رانندگان بدون توجه به‌فرمان پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار کردند، پس از تعقیب و گریز طولانی با توجه به‌سرعت عمل مأموران در یک عملیات ضربتی  خودروها متوقف و ۶ نفر دستگیر شدند .

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی  دقیق از خودروها، یک‌میلیون نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱ میلیارد ریال کشف شد.

سردار ملکی مبدأ بارگیری خودروها را بندرعباس و مقصد انتقال محموله‌های قاچاق را استان فارس اعلام و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *